Disable right click

2012年8月6日 星期一

到達韓國展開韓國人妻生活

2012年8月6日(星期一)

今次坐大韓航空,不過買唔到早一班的航機,所以下午2時05分才出發。


大韓改了政策,每位客人只可以寄倉一件行李 (最多20Kg),所以要留意呢...

今次坐Airbus A330-300。飛機餐當然是我最喜愛的韓式拌飯...還有雪糕,正...^^


 




 
到達仁川機場後,老公已經在閘口等我....之後我們去了附近的CGV계앙戲院,本來想睇有Rain份主演的"R2B:리턴투베이스",但原來要8月15日才上演...所以改看Batman~Dark Knight Rises....老公看韓文字幕,我聽英文對白。哈哈...有趣...^^
 


沒有留言:

張貼留言

謝謝各位留言,如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。如果訂閱後,想取消,可unclick「通知我」。