Disable right click

2012年8月13日 星期一

韓國生活~陪老公睇醫生

2012年8月13日(星期一)


昨晚老公千叮萬囑今天一定要早起床,因為他說要去水原市(수원시)睇醫生。

我問老公點解要去咁遠睇醫生,佢話果度的皮膚科好出名,很快見效。

今天比平時提早很多(早上6時30分)出門口,老公駕車同我去水原市。

去到水原市,時間剛好是7時45分。該診所8時開門,但已經有很多人排隊。

係韓國睇醫生通常會去병원(漢字解"病院"),大家千祈唔好嚇親,以為好大件事要去病院,其實係韓國,小型的診所至到大型的醫院通通都係叫병원。

去到診所,同香港差不多是首先去護士登記,然後等醫生叫名。

呢間診所有幾間醫生房,皮膚一科、皮膚二科、皮膚三科,不過這個只是名稱而已,裏面的醫生會輪流用咪叫病人入去醫生房。



老公聽到醫生叫佢,佢自己入去。我就係大堂上網,通常韓國很多地方都提供wifi..這兒也不例外。

睇完醫生後,會拿張單去收銀處比錢。若果要打針的話, 會去注射室打針。

老公打完針出黎,佢叫我可以走....我很奇怪,點解無藥???? 難道打一支針就會好,咁厲害????

非也....在韓國睇醫生,最大不同的是,診所只是睇症,要取藥的話,要去診所隔離的藥局(약국)執藥的。老公同我去隔離的藥局,藥局接過藥單,藥劑師就會執藥,然後比錢就可以。

另外一樣同香港唔同的係,香港診所會有很多包藥,然後要記著不同的藥有唔同的服用時間,可是韓國的藥非常方便。就以老公的藥為例,藥劑師會將所有藥,一次一包的包好。
然後當要服藥時,只是取出一包藥,就已經是要服藥的份量....非常方便,而且服藥時間通常只是早上及晚上....(因人而定, 有些可以是早, 中, 晚)

 

沒有留言:

張貼留言

謝謝各位留言,如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。如果訂閱後,想取消,可unclick「通知我」。