Disable right click

2012年8月23日 星期四

韓國生活:與韓國工作假期朋友茶聚

2012823(星期四)

香港朋友拜托我幫手買野,我見出開明洞,所以約了在韓國工作假期的朋友出來茶聚。



因為我們未食午餐,所以我地係明洞週圍搵野食。

我們發現了一間只有一條巷仔咁闊的食店,於是膽粗粗入去坐。

呢間食店應該唔係做遊客生意,因為佢的餐牌完全沒有中英文。
 

 
 
 
我叫了韓式魚蛋拉麵,味道不錯呀。



吃飽飽後,幫朋友去Super Junior藝聲的WHY Style眼鏡店 買手機accessories。

 
 
 

之後有另一個香港朋友放學join埋我地, 所以我地去了Osulloc飲野。



 
Osulloc搬了新店。想不到它的旁邊也開了一間"貢茶"....


 

沒有留言:

張貼留言

謝謝各位留言,如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。如果訂閱後,想取消,可unclick「通知我」。