Disable right click

2013年1月3日 星期四

韓國生活:零下19度的一天


2013年1月3日(星期四)

今天韓國的天氣很寒冷,利川市只有零下19度...@@



天氣那麼寒冷,真的不願出外,但是老公要返工,真係難為了他呢...

在家的時間,剛巧又上唔到網(我懷疑因為天氣太寒冷的關係),可以在做些甚麼???

於是的起心肝,將載有手作仔材料及文具的包裹開箱(因為到了韓國咁耐,都很懶唔想開箱)...

哈哈...原來我在香港買了不同顏色的不織布、珠仔、棉花等等材料,而且還有不織布的書。



來韓國差不多4個月,每天只是上網,真係好似浪費光陰...我想真的要將上網時間減少,抽多些時間整手作仔呢...希望我不會3分鐘熱度,同埋我的縫紉技巧不會太生疏呢...

 

沒有留言:

張貼留言

謝謝各位留言,如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。如果訂閱後,想取消,可unclick「通知我」。