Disable right click

2012年8月16日 星期四

韓國生活:睇戲

2012年8月16日(星期四)
今天老公約了朋友出來聚舊。朋友請我們去吃石頭拌飯。

這間拌飯店在羅州市中心,在門口張貼麗水世博推薦食市的標誌。







這間石頭拌飯用的不是碗,而是用鐵板,真是很特別呢。
 




 
同朋友分開後,老公同我去了附近的公園散步。韓國的公園有很多運動的設施,方便市民可以隨時隨地做運動,哈哈,又幾好喎。公園內有很大遍荷花池,我想如果全部開花的話,一定好靚呢...






晚飯後,同老公去了光州的CGV IMAX睇戲。今次我越級挑戰睇韓國電影~Rain主演的R2B리턴투베이스,因為完全沒有字幕,韓語原聲。其實我不是太明白的,但我又好想睇Rain,所以硬着頭皮去睇呢.....




沒有留言:

張貼留言

謝謝各位留言,如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。如果訂閱後,想取消,可unclick「通知我」。