Disable right click

2012年8月14日 星期二

韓國生活: 返羅州探望老爺奶奶

2012年8月14日(星期二)

老公今天開始放暑假....哈哈...大家會好奇怪,點解韓國人咁大個都有暑假....因為一來,韓國夏天很炎熱,二來,韓國公司多數呢段時間安排員工大假,所以7月及8月份會很多韓國人出外旅遊。

不過我們沒有出外旅遊,因為我們要返羅州探老爺奶奶。尤其老公是獨子,又唔係同老爺奶奶一齊住,放長假一定要返去...

由京畿道出發去羅州,若果老公渣車的話,都要3個半小時.....長途車呀....@@ 不過如果搭巴士也要差不多4個幾小時.....

我們下午才出發,而且中途又係休憩所(휴개소)買野飲,去下洗手間,伸展一下。所以我們到達光州廣域市已經係晚上差不多11時。



老公話不能兩手空空返老家,所以去了光州的Emart,買了一些餸、水果等等。

估唔到韓國的無核西瓜可以是咁貴呢....一個要21900 won...(大約HK$152),係韓國買水果真係花費很大呢.....



本來老公想買紅蔘產品,可是那個專櫃關了門,所以唯有放棄。

買完野,又繼續向羅州出發。

我們一入屋,老公已經着我要向老爺奶奶行大禮..(即係好似大長令咁,兩隻手放在額前的行禮)...

然後奶奶捉著我和老公不斷傾計....這個也難怪吧....老公是獨子, 又不是經常見面...我們傾到差不多凌晨2時才去休息...

沒有留言:

張貼留言

謝謝各位留言,如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。如果訂閱後,想取消,可unclick「通知我」。