Disable right click

2013年2月8日 星期五

韓國生活:製作DIY朱古力(實驗版)

2013年2月8日(星期五)

今天出去市中心買餸,順便買了朱古力回來。(哈哈,點解又買,因為想試整,練習一下,下星期就正式整情人節朱古力。)

我買了3款不同的朱古力,同埋兩支朱古力唧唧筆。
 
 





我見明天開始是新年連休假期,趁銀行開門拿拿聲去攞定錢。係櫃員機隔離,見到有可愛的蛇年信封,我攞了兩個回家。
 
我覺得這個信封可以封歲拜錢給晚輩時用(類似我們的利是)。不過,如果大家有追看過我的Blog,一定知道韓國人無論是給結婚人情、新年的歲拜錢都是用白色信封的。咁大吉利是??哈哈..韓國人覺得白色是純潔,清晰,真係港韓文化大不同。
 
 
哈哈,趁著老公未放工,快手試下整朱古力。我比較懶,同埋唔想為了一年才整一次朱古力而特別買溶朱古力機,所以只是用熱水加熱整溶朱古力。同埋我都是用之前從香港帶過黎的模具。

原來DIY朱古力有一定難度,要快手的倒落個模,如果唔係朱古力好快會凝固的,又要再加熱。之後,放入雪櫃讓它凝固。不過在脫模時,其中一個花形朱古力未完全凝固,脫模失敗。
 
 





沒有留言:

張貼留言

謝謝各位留言,如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。如果訂閱後,想取消,可unclick「通知我」。