Disable right click

2015年3月11日 星期三

韓國生活:首爾新沙洞Mug for Rabbit

2015年3月11日(星期三)

今天相約了阿妙,一同去了首爾新沙洞Mug for Rabbit嘆下午茶.....為何選擇這間咖啡店? 因為我們其中一位正在韓國工作假期的朋友 Chris (Facebook 專頁Journey for 25 - 尋找屬於基斯的25 )在這裡擔任Part-time 咖啡師..

Mug for Rabbit
地址:서울시 강남구 신사동 545-1
如何前往:首爾地鐵3號線 新沙(신사)站8號出口直行5分鐘左右, 再轉左到林蔭大道, 過了MCM第一個可以轉右的路口轉入去,一入去就見到。 


P/S: 這間咖啡店的員工頗靚仔呢...^^






這間咖啡店共有三層,counter位於1樓。我買完咖啡後,本來打算坐1樓,不過感覺好像好危險(因為泡菜BB在身旁),最後改坐地下。






我Order 了mocha....嘻嘻,味道不錯呢...




阿妙order了Green Tea Latte...她還請我吃橙皮蛋糕呢...(Thanks and Congrats to  阿妙!!!)



4 則留言:

  1. 你冇用BB車呀? 你唔會全程揹住呀~ 我都鐘意飲mocha~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無帶BB車,因為要上巴士又轉地鐵, 帶BB車反而唔方便...
      中途都有放泡菜B落地行的...

      刪除

謝謝各位留言,如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。如果訂閱後,想取消,可unclick「通知我」。