Disable right click

2013年3月7日 星期四

韓國生活:看圖識字買電腦用品

2013年3月7日(星期四)

話說上韓文課期間,老公用Kakao Talk sent 訊息給我。哈哈,他想我幫他去文具店買"LCD clip" (即係放在電腦螢幕旁的文件夾)。

佢驚我唔識同店員講,特登畫了一張物件圖及文具店的位置圖。

哈哈....老公的韓文字寫得好靚,睇返自己果的韓文字真係好似幼稚園生...四四方方....


去到文具店,我將圖片給店員看,他帶我去到貨架.....最後我揀了這個....嘻嘻....Mission Complete...^^


沒有留言:

張貼留言

謝謝各位留言,如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。如果訂閱後,想取消,可unclick「通知我」。