Disable right click

2012年9月21日 星期五

韓國生活:行山記

2012年9月21日(星期五)

今天返完韓文課後,已經見到老公架車係學校門口等緊我,之後就被佢捉去行山。我們由4時半開始行,行到晚上7時,經過無數的小山峯,真係又如過高山、又如過谷。




無窮花(韓國的國花),有不同的顏色...我覺得最靚的是白色中間有少少紅色...






的水很清澈..

 


 

龜巖藥水, 這裡有泉水可以供遊人飲用...我看見很多"阿珠媽"都有飲, 不過我唔敢飲.
 



石塔, 韓國人認為砌石塔可以許願成功...


88級樓梯級

 

不消一會, 完成了...

 

韓國求救電話是119(等如我們的999)



我看見有不少阿珠媽在山上執松葉...應該是為了製作秋夕食品~榚餅, 我也執了一些回家製作松餅用...




5百年的松樹....無可否認, 韓國對環境保育真的做得好好...

 
又過了一個小山峯

 

這個是栗子...老公說很多人會執這些栗子回家吃...我問會否被人檢控, 佢話唔會...真係好正...


要除去外殼...


就可以見到栗子...不過時間關係, 我們只執了幾個..


山路不時會有一些文章詩句, 韓國人真係有雅興...


又過另一個山峯...


這個亭也不錯喎, 居高臨下, 可以遙望遠處...


又到另一個山峯..


 

到了山頂...海拔394米


雪峯山城...


 
這度是去另一個泉水...虎巖藥水...
相片影得不太好...這個門口用白底藍字...有點似...加上周圍黑黑地, 有點恐怖感覺....

 

沒有留言:

張貼留言

謝謝各位留言,如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。如果訂閱後,想取消,可unclick「通知我」。