Disable right click

2013年2月21日 星期四

韓國生活:試飲梅花酒(매화수)

2013年2月21日(星期四)

昨天與老公晚飯後去超市買餸,經過酒類,見到梅花酒(매화수)包裝很靚..因為我從未試過..唔知咩味呢??

我就同老公講,不如買一支回家試下...

之前奶奶給了很多雞泡魚乾,於是我們一邊飲梅花酒,一邊吃雞泡魚乾。

原來梅花酒即是梅子釀製的酒,好香梅子味,酸酸甜甜,酒精有14%,我飲了少少已經覺得暈暈地。


 



沒有留言:

張貼留言

謝謝各位留言,如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。如果訂閱後,想取消,可unclick「通知我」。