Disable right click

2013年3月4日 星期一

韓國生活:睇眼科(안과)

2013年3月4日(星期一)

今天早上起床時,發現左眼的眼結膜無端端有積血,很驚呀...

於是話比老公聽,肯好老公轉了返夜班,所以他下午渣車接我返學放學,同埋陪我睇醫生。

我們在香港睇醫生,傷風感冒會去睇私家醫生,眼痛又係去睇私家醫生。即係話私家醫生睇晒內外全科。如果要去睇專門的醫生,一般要去左睇私家醫生,然後由私家醫生寫信轉介去睇專科醫生。

在韓國睇醫生,與香港有不同的。通常有甚麼病,就要去返相關的專科醫生。傷風感冒要去睇"耳鼻咽喉科(이비인후과)",肚痛要去睇"內科(내과)",眼痛要去睇"眼科(안과)"。

所以老公接我放學後,帶我去了眼科診所。去到護士先幫我登記,然後等叫名睇醫生。

到我時,老公叫我自己一個人入去,佢係外面等.....嘩,我的韓文仲係BB,即係考起我啫。@@

入到去,個醫生就問我有咩病,我同佢講我隻左眼痛,佢問我幾時開始,我答佢今早開始。
然後,佢用儀式檢查我的眼睛,而且仲影低相片作紀錄。

醫生叫我呢段時間都要keep 住滴眼藥水,同埋唔可以大力擦眼睛,大約1至2星期積血會散的,臨離開醫生房時,護士替我滴了眼藥水才走。雖然醫生及護士全部都係講韓文,幸好我都聽得明,同埋應對到....不過個心真係卜卜跳....

之後我去登記處付醫生費及取藥單。
醫生只會發藥單,然後要自己去附近藥房搵藥劑師執藥。

因為有國民醫療保險,所以只需要比6000won(約HK$43)醫生費。

去到藥房執藥,wow...這支眼藥水要7200won(約HK$52),即是睇醫生連藥總共HK$95。不過我只是得一支眼藥水,如果是有幾款的藥,應該會貴的...


 



沒有留言:

張貼留言

謝謝各位留言,如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。如果訂閱後,想取消,可unclick「通知我」。