Disable right click

2009年5月14日 星期四

不織布蛋糕音樂盒

2009年5月14日(星期四)

嘻嘻....今天下午放早,於是去了馬頭圍道的學生美勞買材料整手作仔.....係果度買了一個音樂盒,可以整蛋糕音樂盒....

我真係好鍾意整手作仔,而且仲好鍾情不織布添.....
 
經過一番的努力,我終於完成了不織布蛋糕音樂盒....不過我又係送給別人。
 
今次的對象係相識多年的老友記 ~ Queenie,其實她7月份生日,但是我知道我7月份會很忙碌,要閉關練"功"及努力的搵工,所以趁現在時間較鬆動就預早整好,早點兒送給她....


 

沒有留言:

張貼留言

謝謝各位留言,如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。如果訂閱後,想取消,可unclick「通知我」。