Disable right click

2014年1月20日 星期一

韓國人妻懷孕日記:添置BB用品

2014年1月18日(星期六)

Gmarket訂購了BB 用品,1 set BB用的被鋪、枕頭及床墊,100%純綿,韓國製造,包免費送貨,只是韓圜15,010(約HK$110)。
 
 

還有1 set BB 專用指甲鉗,韓圜6,800(約HK$50)。


除了在Gmarket訂貨物外,還有第一次用韓國Wemakeprice訂物品,它類似香港的Yahoo 團購,同樣是貨品有購買期限。但是與Yahoo團購不同的,貨品是落order付款後,就直接用速遞寄來家中,而且買滿一定金額可免運費呢。

我買了2塊防濕尿墊,韓國製造,包免費送貨,韓圜17,400(約HK$128)。



現在只剩下嬰兒揹帶、嬰兒車、嬰兒Car seat等還未添置。

6 則留言:

  1. 咁就要快手快腳去買啦,BB還有幾多日要出世啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...嬰兒揹帶、嬰兒車、嬰兒Car seat這些物品還未咁快要用住, 所以可以慢慢揀...

      刪除
  2. 好快bb就出世啦, 好期待呢~~~

    回覆刪除
  3. 買BB 東西的時候最開心,經常覺得買不夠. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,是的。我成日上網睇有咩啱bb用的,又會忍唔住買。^^

      刪除

謝謝各位留言,如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。如果訂閱後,想取消,可unclick「通知我」。