Disable right click

2013年11月1日 星期五

韓國人妻懷孕日記:懷孕及胎教講座

2013年11月1日(星期五)

今天我參加了婦科醫院在酒店的Grand hall舉辦懷孕及胎教講座。



一去到入口,每位參加者可以獲一支水,一張抽獎券。



 
 
講座內容主要講解懷孕及胎教。講座完後,就是抽獎時間,大獎是BB車,雖然我抽不到大獎,但我抽到安慰獎,是一大袋尿片。原來裡面18包Huggies 新生兒用的尿片sample,每包內有2條尿片。哈哈...總共有36條尿片呢....(哈哈...我覺得泡菜BB給我的運氣吧!!)
 


臨走前,每人送了一袋禮品,禮品有蜜桃紅茶沖劑、咖啡沖劑、豆漿、防妊娠紋膏sample、尿片、乳墊sample。


 


 

4 則留言:

  1. 恭喜你~~~
    韓國的尿片價錢, 同香港係咪差唔多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係gmarket見到Huggies初生用的尿片 312片的話,要60900won(約HK$448),大約HK$1.4 一片

      刪除

謝謝各位留言,如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。如果訂閱後,想取消,可unclick「通知我」。