Disable right click

2013年11月21日 星期四

韓國人妻懷孕日記:第六次產檢

2013年11月21日(星期四)

今天去婦科醫院作產前檢查,照超聲波時,照到他右腳腳掌。



之前護士想照他的面部,可是怎樣照也是見到泡菜BB用手擋著半邊面上,哈哈...看來他應該正在睡覺呢..



泡菜BB已經是30周3天,體重有1.5kg...醫生說他很正常,頭部size是31周,大了一周呢....(不過其他韓國人妻都說他們的韓國BB的頭部也是比較大,看來韓國BB普遍頭部比較大吧)。

踏入懷孕8個月,醫生著我2周後回去作產檢。

因為我還有少少咳嗽,所以醫生開了藥方,讓我去藥局執藥。

今天只是照了超聲波,醫療費用32,800won(以匯率1:136計,約HK$242),因為我有고운맘卡,所以費用由資助款項內扣除。不過資助款項也用得七七八八,只剩6萬2千2百won。另外藥費是1,500won(約HK$11)。

14 則留言:

  1. 頭大dd 都無所謂la!! 最重要係bb 健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..這也對...
      不過我頗擔心, 我選擇順產的, 怕BB頭太大, 很難生呢...

      刪除
  2. BB唔想被媽媽見到睡覺的樣子

    回覆刪除
  3. 頭大DD真係都OK啦~~~好期待泡菜BB出世的相片呀~!!!中國人有BB出世煲豬腳薑...韓國人整咩食架~??

    回覆刪除
  4. 家人會唔會嚟陪你坐月? 冷天記得小心, 唔好凍親.

    回覆刪除
    回覆
    1. 家人唔會黎陪我坐月, 我應該會入住月子中心...

      刪除
  5. Hamilton下大雪!!!想起你去年的雪post~ 想起你和BB~ 期待BB出世呢~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你, 豆丁....韓國這幾天也下雪...不過因為懷孕中, 所以不便出外了....^^

      刪除

謝謝各位留言,如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。如果訂閱後,想取消,可unclick「通知我」。