Disable right click

2013年9月30日 星期一

韓國生活:生日禮物

2013年9月30日(星期一)

因為Canon維修費太貴,於是決定買過一部相機。老公提議買Samsung,說它的維修服務不錯....哈哈...買韓國牌子,真係好愛國喎..

於是我上gmarket網,見到2013年新產品,Samsung ST72,discount後136,800won (約HK$977)。

這部相機很薄,而且都有2.5光圈,都算OK.

室內影相不用閃光燈的話,會有少少粗微粒,不過我又不會經常晒相,所以沒有問題。

這個是我的生日禮物,因為老公付款的...^^




2 則留言:

  1. 咁你即係喺G Market訂貨? 韓國人真係好鬼死愛國~~~ 但佢地又會用i phone喎~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...是呀....Gmarket 好方便....同埋韓國本土的話, 有些貨品不用收運費...

      刪除

謝謝各位留言,如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。如果訂閱後,想取消,可unclick「通知我」。