Disable right click

2013年9月3日 星期二

韓國人妻懷孕日記:DIY 攜帶用床墊

2013年9月3日(星期二)

上星期五約了ah Q一同去Ashley吃自助午餐後,一同去東大門綜合市場買了裁縫用品,然後繼續製作泡菜BB用品。
我見家中還剩下半碼韓服用6色布,所以決定用它來製作攜帶用床墊。









除了攜帶用床墊,還有枕頭、“必必叫“玩具,全部都是一套的..^^





 



26 則留言:

  1. 안녕하세요!! 你估下我係邊個呢??
    哈哈, 結果, 我搬blog 嚟呢邊, 今日開始, 不過無 blog 文, 但走嚟同你 say hello 先咋...

    我鐘意呢一套野, 不過我用唔著.. 特別鐘意個床墊, 好似好好瞓咁 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...我當然知道呢...
      我試過瞓落佢, 都幾舒服架...^^

      刪除
  2. 好可愛呀!你真是一個好有心思的어머닉

    回覆刪除
  3. 好高興可以繼續看你的文章呀!上星期做了韓式涼拌大豆芽菜,家人都說好食呀!祝你和BB健康快樂!你的手工好靚呀!

    回覆刪除
  4. 我個新Blog呀~
    http://depress-and-sadness.blogspot.hk/
    但我新同舊Blog會一同更新的

    回覆刪除
  5. 唔好意思想問你個blog個標簽點整上去傢?thanks

    回覆刪除
  6. 你有咁多BLOG嘅??是YAHOO幫你搬的嗎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我用原始方法, 將blog文copy and paste, 然後再插入圖片^^

      刪除
  7. 好靚呀,你手勢真的不錯

    回覆刪除

謝謝各位留言,如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。如果訂閱後,想取消,可unclick「通知我」。