Disable right click

2013年9月9日 星期一

韓國生活:與好友聚會

2013年9月9日(星期一)

今天約了Facebook 專頁阿妙韓國食記版主阿妙出來相聚,她為我帶來兩本懷孕及育嬰指南,十分感謝..^^



我們約了在新沙洞等,然後一同去吃午餐。哈哈....大家一齊吃了大醬湯呢...^^



然後我們轉場去了一間樓上cafe 傾計,因為懷孕中,所以只是叫了一杯士多啤梨Smootie。







傾完計後,阿妙要去明洞買點東西,我剛巧也想去明洞買"月餅",所以一齊去明洞。

我在明洞的中國食品店買了兩個中國的"月餅",哈哈....它與我們的港式月餅很大分別,單是餅皮已經不同,因為它的餅皮是硬身的...哈哈...不過也可以應下節呢...^^


 

之後,我獨自去了東大門綜合市場,買了一些不織布及用品。然後再去廣藏市場買韓服用布。



哈哈,點解買韓服用布??

因為泡菜老公見我近來在家製作了很多東西給泡菜BB,就說看來你愛上了製作手作仔喎...(哈哈...其實在移居前,我也很喜愛製作的,只是沒有時間而已)....

接著他說,既然你那麼喜愛製作,不如也替BB製作韓服.....
韓服..也好喎...相信會是一個新嘗試呢...就待我上網找資料如何製作吧...^^


出開首爾,就順路去買定一些韓服用布。

我上網見過如果買一套DIY的BB周歲韓服連腰帶要78,000won..
我在廣藏市場買布料及配件總共 35,000won.. 慳了43,000won

粉紅色布 2碼
黃色布 1碼
紅色布 1碼
黑色布 1碼
深藍色布 1碼
徽章 5個
白色領 1碼
綠色絲帶 1碼
熨金紙 1set


 

 

24 則留言:

  1. 我都好期待呀! ^^ 加油呀,fighting~!

    回覆刪除
  2. 整好咗記得show俾我哋睇啊.

    回覆刪除
  3. 將來寶寶穿上一定很可愛..也會特別溫暖..因為有媽媽的愛心在裡頭..

    回覆刪除
  4. 你真係越黎越犀利呀, 真係要寫個"服"字俾你!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...多謝...我只是上網參考韓國媽媽而已...

      刪除
  5. 您好丫!
    我岩岩搬泥新blog,下面係我新blog網址
    有空坐坐喔^^
    http://siumandiary.blogspot.hk/

    回覆刪除
  6. 呀,其實係山東月餅黎架, 以前中環都有一間, 不過而家搬左去邊就唔知lu~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...我剛吃了那個狀元餅, 還有八寶月餅未吃呢..

      刪除
  7. 我也期待你的作品, 偉大的媽媽作準備

    回覆刪除

謝謝各位留言,如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。如果訂閱後,想取消,可unclick「通知我」。