Disable right click

2013年11月11日 星期一

韓國生活:2013 Pepero Day (빼빼로 데이)

2013年11月11日(星期一)

今天是11月11日,Pepero Day(빼빼로 데이),老公在Paris Baguette 買了藍莓蛋糕給我(他說我懷孕中, 不宜吃太多朱古力),不過他還有送빼빼로。

哈哈...想不到我們結婚差不多踏入第2年, 他仍會送빼빼로給我...

Paris Baguette藍莓乳酪蛋糕




樂天Pepero,今年出的其中一個新口味,白朱古力曲奇口味。


Paris Baguette的Pepero



15 則留言:

  1. pepero 個個chocolate 味我都有係英國買來食!!! 唔太甜又好味 不過pepero day 係??

    回覆刪除
    回覆
    1. 據朝鮮日報報導在釜山的女高中生到11月11日就會互送Pepero, 祝對方長得又高又苗條,久而久之,同學間也會送Pepero代表友情永固,也是希望祝對方長得又高又苗條。另外1111形態好像一雙一對的戀人,所以情侶間也會互送Pepero表示愛意。

      刪除
  2. 我尋日都自己買番盒黎食呀, haha~~~
    咁所有的pepero係金生自己食哂呀? 你有冇食呢? haha~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...老公只准許我選擇一款, 其餘的他吃了...

      刪除
  3. 平時很懶睇書的我, 終於係早兩天去了書店買了你的作品! 嘻嘻~~

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈...是的...這個蛋糕好多cream.. 好好味呢...^^

      刪除
  5. 我上星期在GMARGET 訂了Pepero DIY, 希望可以成功整到送給壞蛋男友食.

    回覆刪除

謝謝各位留言,如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。如果訂閱後,想取消,可unclick「通知我」。